söndag 27 mars 2011

A för AnKa lever


När jag på fyllan råkade radera mitt googlekonto försvann min gamla blogg A för AnKa. Jag trodde den försvann för gott. Men som av ett under så har den återuppstått! Jag har hört av mig till google/blogger om att återfå admin-rättigheter till den och ska isf merga den med den du läser nu.

Jag lyckades faktiskt klämma ur mig några klockrena inlägg mellan alla stavfel. Tex "Ta på dig träskorna och kolonisera månen!" och ööh... jag hittar inget mer.

:)

EDIT: Tydligen för att kunna merga bloggarna måste jag radera det här kontot, återskapa det gamla och sen måste Direktör Miljonär lägga till mig som admin här igen, och sen, sen kan dom mergas. Hoppas det inte blir nån nertid. Attans att jag inte har fyllelås/iq-test på datorn. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar